I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 3, 2009

Things To Celebrate!

Makin hujung tahun, makin banyak pula event rakan2 yg perlu diraikan...for sure la Birthdays, Weddings, New Born Babies....me, seorang yang sgt suke meraikan ape sje event yang berkaitan dgn kawan2....semangat setia kawan la katakan! Paling suke bila I ditugaskan untuk membeli kad!! I mmg suke sgt nyeh!! As usual, my fav card is from a.e.i.o.u studio...mmg tak dinafikan collection card mereka ni sume cantek2 belaka!!

I pon memilih la mcm org giler dah lama x nmpk card gamaknya...rambang mata tu beb!! byk sgt cantek2 tatau mne nk pilih neh!! but, for sure pilih yang belum pernah digunakan sebelum ni la....the latest design la of coz!!

Memuler pilih card utk 3 org sahabat punye birthday card. Then, mencari pula new born baby punye card....seterusnya, wedding card....sumenye cantek2 and daku sgt2 berpuas hati! heks!!

Berikut adalah antara kad-kad yg daku sebat ketika mencari di MPH Book Store, Mid Valley....


New Born Baby


Birthday


Wedding

The cards that I bought...

No comments: