I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 1, 2011

Happy Blog Day!

I AM THE BLOGGER!!

I just knew that today is the 6th Blog Day from a friend of mine in Facebook. Then, I ade terbaca plk entry one of the blogger ni mengenai laman2 blog yg recommended and dia rasa patut baca utk info & hiburan. Semua laman blog tu nice2 belaka! Hehe!


I have nothing much to list down about blogs yg I suke follow, tp these are a few blogs yg I suke baca and cuci mata sometimes. Most of them adalah drpd "50 Blog Terbaik Malaysia" drpd InTrend mag. :)

1) Gadgets in Pink! (http://gadgets-inpink.blogspot.com/)



I mmg hantu pink! All items at my cubicle are pink in color! Hehe! So, when it comes to gadget, of course la I nk cari yg pink jgk kan. Sampai aney kedai kt ofis tu pn dh panggil I ni Miss Pinky. Hahah!! :p


2) Malaysian Foodie (http://www.malaysianfoodie.com/)



Ok, everybody love foods! And I found this blog sgt2 menarik utk dibaca & dilihat gmbr2nya. Sooooo...tempting!! Tgk gmbr2 foods yg dia ambik pn dh meleleh ayaq lioq! Huih! Sume tmpt makan yg dia pegi pn dia mmg x pnh miss nk put in his blog. So informative and yg paling penting gmbr2 yg dia amik tu mmg tempting hbs!!! Saya suka!!! :)


3) The Journal Of A Girl Who Loves To Cook (http://cookingismypassion.blogspot.com/)



This blogger is very famous about the her wonderful, creative cakes!! She's like the pastry chef mcm dlm rancangan 'Cake Boss' at AFC Channel tu. Her cakes sumenye menarik belaka esp dr segi design nya. Juge ada macaroons, cuppies & cookies. Kedai dia sgn cute, named as Delectable. Suke cuci2 mata gk tgk hasil tangan dia dlm menghias kek. Dia dh beberapa kali kuar paper sbb keke dia yg femes and cantik tu! 2 thumbs up!


4) Jezmine Blossom (http://jezmineblossom.blogspot.com/)



She's one of the peserta dlm Project Runaway Malaysia. She's cute and she is the owner of the boutique named "The Old Blossom Box". Baju2 dia sume sgt menarik and quite vintage yet up-to-date!


5) Kasihku Buat Nabilah (http://yongnoina.blogspot.com/)



Ooo..I mmg respect blogger ni..dia mmg seorang ibu yg sgt tabah pada I. Mempunyai seorang anak istimewa, bkn calang2 org blh jaga sebaik dia. I sgt2 admire blogger ni. I juge ade add dia kt Facebook.


No comments: