I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 11, 2009

Father-in-law admitted to Hospital Selayang

Cian my FIL (father-in-law) kene masuk wad due to motorcycle accident. He wanted to go to settle up my SIL (sister-in-law) punye biasiswa a week ago. But end up with accident ngn kereta mana ntah...that people lari plk tuh! coz die yg langgar the red lite! Stupid!

Yesterday, me & hubby jaga die kt Hospital Selayang for one whole day. Actly my hubby jaga kejap jer...coz petang tu my MIL (mother-in-law) yg dtg sama2 jaga my FIL ngn I...my hubby akan jaga his dad mlm nnt smpai pagi. Due to the accident, my FIL mengalami luka die bahagian buku lali kaki kiri and after seminggu balut kaki tu kat rumah, kene gk pg hospital sbb kaki die makin bengkak hingga ke paras lutut and mula rasa sakit bila berjalan.

The morning yg we nk pg keje mcm biasa tu, my hubby dpt msg yg his dad admitted to the hospital. Maka, compassionate leave la jawabnye! huhu!! First time jaga org kt hospital ni...mmg terasa letih sket la sbb asyik duduk jer...berjalan pun bila kala boring jer....dh ler my first day pe-ot smlm...sengat gk! huhuh!! my MIL lak poser...By 4pm jer my hubby jemput I blk rmh utk mandi dulu. Ptg tu pg pasar mlm utk beli makanan. Plus, nk beli makanan berbukak poser for my MIL. We bought her nasi ayam and kuih apam malik (her fav)..hmm...while me, suddenly nk mkn popiah basah & chicken kebab...cedap! heheh!! the rest, we bought them putu piring and some keropok lekor....

At nite, me slept alone..coz my hubby gi jaga his dad kt hospital...=(

No comments: