I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 2, 2009

Tagged Round 2!

Diadaptasi dari ainbubuk's tag...here's mine:

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> adalah o
wang tu..

2. Saya sedang mendengar :
>>Lagu2 Mariah Carey....

3. Mungkin saya patut:
>> mengemas accessories utk dijual kerana esok nk kene bwk gi ofis! arghhh!

4. Saya suka :
>>PINK


5.Sahabat-sahabat baik saya :
>>sume yg sye rasa baik...

6.Saya tak paham :
>> Add Math

7.Saya kehilangan :
>> figure yg menarik....susahnya nak dptkan blk...

8.Ramai yang berkata :
>> bila nk dpt baby? (ni bkn berkata tp bertanya..)

9.Makna nama saya :
>> kurang pasti..nk kene tgk buku sat...will upgrade later...

10.Cinta itu adalah :
>> sayang + benci + geram + kesian + blur + feeling + horny + hangat + sonok!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>>main game.......

12.Saya akan cuba :
>> mengembalikan figure asal...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> infinity..

14.Telefon bimbit saya :
>>hasil pemberian balak sye (yg kini bergelar lakies)

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> saya akan bergelimpangan buat seketika sblm wat2 tdo blk...

16.Saya paling meluat apabila :
>> die dh tau yg die tu salah, pastu tanak ngaku...nk kene lempang x??

17.Pesta/Parti adalah :
>> Bermula dgn "Heaven" & berakhir dgn "Hell".

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>>setakat ini kuceng, hamster, anak kuceng, anak hamster, tupai, anak tupai..tu jer..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> sebelum tadika & sebelum akil baligh!

20.Hari ini :
>> sgt bosan di ofis, sejuk beku & xde mood nk wat keje..asyik tgk jam pc dh kul 4.30 ke blm?

21.Malam ini saya akan :
>> setelkan keje2 umah yg mne x siap lg tuh! huh!

22.Esok pula saya akan :
>> jadi seperti saya lg...

23.Saya betul-betul inginkan :
>> cuti yg panjang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> rasa mcm nk sambung tdo lg sbb pepagi buta dh bgn masak utk bersahur...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>>of coz ah pusat membeli-belah..

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> dua2 mau!

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> lite2 jew...

28.Makanan segera adalah :
>> x perlu nk risau pasal terlebih rasa masin atau tawar atau manis sbb sumenya rasa sme jer..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>> "Hah?"

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> Sume org yg sye nk tag dh ken tagged siap2...

No comments: