I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 4, 2010

Terjojol

Malam tadi mase nak tdo tu...dlm kul 12.30, (hubby dah selamat dibuai mimpi since kul 11.30 lg..uhuk!!) baring2 dulu sambil tgk tv..layan mata jap...pastu baby dlm tummy ni pn memulakan xtvt biasa la..menggeliat, bersilat sume vagai time2 begini...tp yg paling menarik perhatian aku tu, tbe2 bahagian kanan perut aku ni ade semacam benjolan timbul..perlahan2 dia naik ke atas ala2 muffin tgh nk menaik dlm oven tu...ah sudah! apekah fenomenanye ini??? dlm pada rasa gundah gulana tu, aku sudah mau tersengih la jgk...baby aku ni sedang ber-tai-chi kah?? aku sudah x hiraukan filem kt tv tu...trs static tgk pergerakan yg jarang2 berlaku seumur hidup aku neh...

Nak kejut hubby pn, x tercapai tgn ni even baring kt sblh die jer...takut kang by the time nk kejutkan, fenomena aneh bg aku ni hilang plk...

Alih-alih...die sudah vibrate plk dlm perut nih!! errkkk..senak!!! terduduk sekejap...urrgghhh...begini kah yg slalu fomfuan2 mengandung biasa alami ketika mengandung?? sungguh luar biasa rasanye...uhuk!! tp dlm pada senak tu, sonok gk tgk pergerakan tu...huhu...

nota kuku kaki: Ramai sudah tanye bila deliver?? in May...ooo...sudah dekat la..ememmmem...

1 comment:

{f a r a h} said...

bestkan masa baby buat mcm tu..rindu la!