I'm Telling You This.....

Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments Girls Myspace Comments

Loves of My Life

PitaPata Cat tickers PitaPata Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 13, 2010

This Weekend

Okay, this is the very first time that me & hubby tak balik mne2 since our marriage...neither my parents house nor my in-laws'...betul² spend time kt rmh sendiri this weekend. Today we all lpk kt ofis dulu...nk setel keje sket..then, ingat nak pg Matta Fair @ PWTC japgi...see la how...

Actly, tonite we shud go for movie - Alice in Wonderland...but..timing kacau la plk...Saturday nite is my hubby's nite to watch football!!! urrghhh!!! Xpe...xpe..masih byk masa lg...sib baik citer tu bru start...however, Tuesday nite is MY NITE! bcoz on this 23rd March 2010 bermula la episod baru Desperate Housewives Season 5!!!! Hoorayy!! X sbr nk tgk nih!! Sudah sekian lama menunggu season baru citer nih...hmm..lg pn Tuesday nite mmg girly nite pn kan?? kan?? huhu...so, yayang jgn kacau!! hmm!!


Yayang pg la layan PS2 tu dulu setiap mlm Selasa tu okeh!! sebab sume citer² fav I ada mse tu - Desperate Housewives, Ugly Betty, Ghost Whisperer, Lipstick Jungle...hehe!!

No comments: